Saturday, November 7, 2009

KENANGAN ABADI TERPAKU DIHATI...MALAM MAKAN AMAL BESDAY AKU 2009



aku dgn baim ...



- -semua lima-lima perempuan
kek besday aku....tima kase semua
ni la pokok bunga aku tanam 5 nov




nie la poko serai aku tnm 5 nov 2009


aku...potong kek ...sory x ttp aurat










kek besday ke -23...


MALAM AMAL 704 SEMPENA HARI LAHIR AKU


Pertama sekali aku nak ucap tahniah dan terima kasih kpd semua terutama Fatin, husna, ida, barak, baim, iwan azar dan ali.....tanpa korg semua mesti majlis nie x berlangsung...apa2 pun terima kasih sangat2 kerana meraikan hai lahir aku yang ke-23....HU3...

Buat tatapan semua ;

kita telah ditemukan dlm satu gedung ilmu yang melahirkan produk2 ilmu
Untuk dicurahkan pada insan-insan yang dahagakanya untuk memajukan
Tanah air ini pada masa kita tua atau mgkin kita sudah tiada dalam dunia ini.
Majukan diri demi sebuah erti PERGURUAN
”.

Persahabatan indah jika disulami dgn keikhlasan yang sejati…krn ingatlah
Keikhlasan yg sejati hanya mampu memberi keteguhan pada persahabatan dan
Cinta yang abadi


Aku minta maaf andai aku pernah menghujankan pada kalian penghinaan, jika
Aku pernah tersasar dan jauh dari apa yang sepatutnya...tegurlah diri ini untuk
Bisa kembali ke jalan yang sebenar....Andai kata aku pernah melakukan
Penghinaan seperti hujan....berikanlah kesempatan untuk diri aku membanjirkan
Kalian dengan kebahagian
...”


TERIMA KASIH SEMUA, AKAN KU PAHAT KENANGAN SAMBUTAN INI DALAM MEMORI INDAH DALAM DIRI KU....

AKU SUKA, CINTA, SAYANG, GEMBIRA DENGAN KALIAN SEMUA.

Setakat ini saja lah....hu3.....HULURKAN TANGAN RINGANKAN BEBAN...BERSAMU SELAMANYA....


SEJUTA PENGHARGAAN BUAT :

EN. IBRAHIM KAMARUDIN
EN. AL MUBARAK BIN LET
EN . RIDUAN BIN HANI
EN. MOHD AZAR BIN OTHMAN
EN. FAZLI BIN MOHAMAD ZAIN
PN. FATIN IZZATI
PN .FARIDAH
PN . HUSNA

10 comments:

  1. sedey gak ble bce entry ni...penuh pengertian..wah gitu...
    pe2 pn moga ikatan kekeluargaan yg terbina antara kite sume kekal berpanjangan..hiihhihi.

    ReplyDelete
  2. wahai adik ku si bunga bangsa...jangan bersedih kelak kau merana...majukan diri untuk bangsa...jadilah org yang berguna....oppppppppssss menyanyi pulak

    ReplyDelete
  3. hahahahhaaa~ sejak bila patut letak title puan weyy? sob3....nanti mesti rindu nak gethering sama2 cam neyh. Pas nih dah x cukup korum. Huhu~

    ReplyDelete
  4. skali baca entry ni dah mcm surat penghargaan untuk YB la pulak. ishh, en hairi...
    apa2 pon smoga ukhwah kita smua akan berkekalan hingga akhir hayat. n correction~aku bukan pn lagi yer...CIK plez. hi3

    ReplyDelete
  5. terharu, sedih, pilu, terkesima, gembira, gundah gulana.. mcm2 perasaan kita lalui bersama..
    wat's ever (bukan style fatine) aku amat menghagai kesemuannya..kekalkan perhubungan yg ada..n bersyukur dgn pertemuan ini..n redha dgn 'perpisahan semntara'..2 thun agi dpt la title 'PN' ye..;)

    ReplyDelete
  6. dah la u ol....jgn sedey2 lg...
    kte g karok nk x????hehehe

    ReplyDelete
  7. harrderrrr.. vough kn mjlis you.. hahhaha mesti sdih kn... lpas ni x dpt la buat mcm ni lgi.. sbb u brak, ali dh praktikal... sdh gak korg dh xad nnti... dh 2thn sgth rsany dduk 1 rmh dgn u... mcm2 knangan ad.. yg phit ad, yg mnis ad, yg gdh ad, yg msam muka ad, yg gmbra ad, yg mgmpat pn ad... hahahha ap2 pn so long... smga pjg umur dan menempuh khdpan mendatang dgn tbah..

    ReplyDelete
  8. sob3...sedeyh2...aku bakal rindu sama kamoo semua dong. Jom laaa u'ol kita g karok( tlg promote ajakan baim) ha3.

    To Duan: Kalo ko tgk, kat page hairi n baim pon x dak gmbr ko laaa. Huhu~ Len kali bg je aku yg tgkp gmbr. Leh laaa ko amek byk gmbar sket.

    ReplyDelete
  9. xpyh la nk " jirus minyak kat api " k.. dorg x fokuskan gmbr smua k.. gmbr ali pn xad... jdi aku xksah sgt la dorg x ltak gmbr aku.. lgi 1... korg brkwan aku, baim, barak, hairi sjak sem4 kn.. so klu korg blh x trtinggal gmbr 3org tu, knapa gmbr aku yg msti trtinggal??? kebetulan ke klu korg dh 2x buat mcm 2???... spa x skit hti beb???...dh ar... aku mlas ar nk ckp dgn kau lgi... maaf ar...

    ReplyDelete
  10. salam...adikku yg dirindu...sori terlambat nak bagi ucapan besday...Rindu ler dgn ko. Teringat pula kenangan masa ruma (2-3-8)....u the best roomete....aku pn sambut besday 2 ari lbh awal dr ko ( 3 n0vember)...Apa2 pn semoga kita dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki....

    ReplyDelete